Un număr geografic este un număr de telefon, dintr-o serie de numere din Planul Național de Numerotație din România, unde codul de zonă conține o semnificație geografică. Un număr non-geografic este un tip de număr de telefon care nu este legat de nici o localitate specifică.
Numerele scurte sunt numere de telefon, mult mai scurte decât numerele de telefon complete, care sunt utilizate pentru servicii publice, cum ar fi cele poștale, transportul public, Pompieri, Politie, pentru institutii de aplicare a legii, de utilitate electrică, petrol și gaze… etc.
Numerele cu apel gratuit permit apelanților să sune catre companii fără a fi taxati pentru apel. Costul apelului este suportat de catre compania careia ii este alocat numarul verde. Aceste numere pot fi apelate de pe telefonul fix sau mobil, și sunt utilizate în mod obișnuit de catre companii pentru domeniul servicii clienți.
Un DID internațional este un număr de telefon care poate fi alocat pentru a fi utilizat în diferite țări în care compania Dvs. are birouri. Apelurile naționale primite de la clientii Dvs. sunt facturate la costul unui apel local, eficientizand in acest mod costurile de comunicare cu clienții.
Un sistem de telefonie utilizat de către o companie cu unul sau mai multe puncte de prezență, în scopul de a facilita comunicarea între angajați și clienți / parteneri, indiferent de locație. Sistemul poate redirecționa apelurile între utilizatori prin extensii, și le permite să utilizeze aceeași CLI (identitate a apelantului) atunci când apelați național sau internațional.
Un apel conferință este un apel telefonic cu 3 sau mai mulți participanți. Toți participanții formează un număr local, care este, de asemenea, accesibil și din internațional, atât din rețelele de telefonie mobilă cat și fixă, accesand in acest fel acceeași sală de conferințe.
Portabilitatea numerelor este un sistem care permite consumatorilor să selecteze în mod liber furnizorul de servicii de comunicații, și să păstreze în același timp numărul de telefon.
Dezvoltați-vă afacerea cu soluțiile de voce NetVoIP adaptate necesitaților Dvs., inclusiv pentru comunicații unificate. Fie că birourile Dvs. sunt situate local sau la nivel internațiional, selecția noastră de soluții „cloud based” sau „on premises” se va potrivi celor mai exigente nevoi.
Soluții de Contact Center de talie mondială. Cel mai bun „client service” este cel proactiv, crescând de-a lungul timpului valoarea relației cu clientul final. Cu soluția noastră de contact center, ușor de implementat și de utilizat, veți reduce eforturile utilizatorilor și veți îmbunătăți satisfacția și loialitatea, facilitand accesul la informații.