logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
[email protected]
+1234567890
 

Centrală telefonică personalizată

Întreprinderile moderne au nevoie de instrumente de comunicare moderne.

Un PBX găzduit (Private Branch Exchange) este o centrala telefonică care este accesibil printr-o rețea din cloud. Deoarece este bazat pe cloud, accesul la această soluție de telefonie se întâmplă complet pe internet, reducând costurile hardware și software.

Soluțiile PBX găzduite de către NetVOIP Business oferă performanțe la nivel de întreprindere la un cost semnificativ mai mici per-scaun pentru companii.

Deci, nu vă mai îngrijorați pentru creșterea costurilor sistemului de telefonie, din cauza sistemului de PBX si hardware furnizorului învechit.

Mutați-vă în cloud și bucurați-vă de calitatea și conectivitatea ușoară ce se obține printr-o soluție VoIP pe bază de cloud oferita de către NetVoIP Business.

Un PBX găzduit este centrala telefonica VoIP livrata ca un serviciu găzduit. De asemenea, este cunoscuta sub numele de PBX virtual, iar avantajele companiilor care îl folosesc sunt eliminarea costurilor de instalare, operare și întreținere ale centralei telefonice VoIP, deoarece furnizorul de servicii VoIP găzduiește PBX pentru ei.

Un PBX găzduit le permite companiilor să utilizeze și să profite complet de setul de funcții ale sistemului lor de telefon, cum ar fi mesageria vocală, salutări automate, conferințe și așa mai departe.

Companiile care oferă PBX găzduit ca un serviciu clienților lor se ocupă de dirijarea apelurilor sau de comutare, precum și de întreținerea implicată în serviciul PBX găzduit.

Avantajele cheie ale unei soluții PBX găzduite

Economii de costuri inițiale și permanente - nu este nevoie de o investiție mare înainte de instalarea sistemului de telefonie și, de asemenea, costul de întreținere al sistemului dvs. de telefonie este mult mai mic, deoarece nu este necesar să angajați pe cineva intern pentru a opera și întreține PBX.

Eliminați granițele de birou - angajații pot lucra de oriunde cu un sistem de telefonie virtuală. Ideal pentru angajați și vânzători care sunt în continuă mișcare.

Sporirea imaginii corporative - prin utilizarea unui sistem de telefonie găzduit, întreprinderile mici pot da încă impresia de a fi o organizație mare cu un sistem telefonic profesionist.

Scalabilitate - cu un sistem de telefonie virtuală companiile pot adăuga sau elimina linii și extensii pe măsură ce cresc

Experiential ideate ideate viral responsive co-working

Ușor de utilizat - din moment ce nu există o gestionare a utilizatorului final implicată cu un telefon, este mai ușor de utilizat decât un sistem telefonic tradițional.

Preturi

  • PBX10
    • 27 /lună
      • Apeluri simultane 5-10
      • Suport hardware și sistem de operare nelimitat.
      • 30 de minute de asistență de administrare PBX pe lună,
      • Acces root
      • 1 CPU
      • 1 GB RAM
      • 25 GB SSD
      • 1 Adresa IPv4
      • Acest plan este suficient pentru utilizarea de bază, cu cerințe minime de asistență administrativă PBX.Recomandat pentru companii cu pana la 10 de angajați.

    • Cumpăra
  • PBX20
    • 35 /lună
      • Apeluri simultane 7-20
      • Suport hardware și sistem de operare nelimitat.
      • 60 de minute de asistență de administrare PBX pe lună,
      • Acces root
      • 2 CPU
      • 2 GB RAM
      • 60 GB SSD
      • 1 Adresa IPv4
      • Acest plan este suficient pentru utilizarea standard a PBX.Recomandat pentru companii cu pana la 20 de angajați

    • Cumpăra
  • PBX40
    • 50 /lună
      • Apeluri simultane 10-40
      • Suport hardware și sistem de operare nelimitat.
      • 120 de minute de asistență de administrare PBX pe lună,
      • Acces root
      • 2 CPU
      • 4 GB RAM
      • 80 GB SSD
      • 1 Adresa IPv4
      • Acest plan este mai bun pentru o utilizare mai avansată care poate include software suplimentar de la terți.Recomandat pentru companii cu pana la

    • Cumpăra
  • PBX80
    • 97 /lună
      • Apeluri simultane 15-80
      • Suport hardware și sistem de operare nelimitat.
      • 360 de minute de asistență de administrare PBX pe lună,
      • Acces root
      • 4 CPU
      • 8 GB RAM
      • 160 GB SSD
      • 1 Adresa IPv4
      • Recomandat pentru companii mici si mijlocii.

    • Cumpăra

Contacteaza-ne pentru a afla totul despre serviciile noastre!