logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
[email protected]
+1234567890
 

Contact Call Center

Caracteristici majore

Tratarea apelurilor de intrare, de ieșire și mix cu email si chat

Apelare controlată de un agent de ieșire, transmisie și predicție

Interfețe agent bazate pe web

Posibilitatea de a face agenții să funcționeze de la distanță

Înregistrare de apeluri integrată

Apelare pe trei căi în cadrul cererii de agent

Callbacks programate: numai pentru agenți și oricine

Căsuțe IVR-uri și mesagerie vocală configurabile pe Web

Scalabil la sute de locuri

Scripturi de agent cu datele clientului

Integrări externe CRM

Campanii practic nelimitate, liste, IVR-uri, cozi de intrare, DID-uri, conturi de telefon, casete de mesagerie vocală și conturi de utilizator

Rapoarte în timp real cu „clic pentru a asculta” pentru a monitoriza apelurile telefonice ale agentului

Generarea automată a listelor de apeluri bazate pe apelurile la coadă de intrare abandonate

Numere de telefon locale, gratuite și internaționale disponibile

Zeci de rapoarte standard, care pot fi trimise prin e-mail într-un program stabilit

Scalabil la sute de agenți autentificați

Soluții Call Center găzduite în centre de date rapide și sigure

Contact CallCenter o soluție versatile de apelare

NETDIAL Gazduire compilează toate caracteristicile necesare pentru a răspunde nevoilor centrului de apel

NETDIAL este dotat cu toate caracteristicile necesare pentru monitorizare și are un control total asupra procesului de apelare. Este unul dintre cele mai versatile dialer-uri găzduite de cloud, care este utilizat pe scară largă în întreaga lume. Noi, la NetVoIP, oferim găzduire și suport pentru

NETDIAL și ne asigurăm că utilizatorii noștri ar trebui să experimenteze un serviciu lin și fără erori.

Cu ajutorul NETDIAL, experimentați o suită de centre de apel bine concepută, cu diferite caracteristici esențiale care duc la rezultate productive. Ca utilizator, puteți personaliza, de asemenea, interfața de apelare, în funcție de nevoile dvs. particulare.

Am făcut parteneriate cu cele mai sigure centre de date care găzduiesc NETDIAL cu toate măsurile de securitate pentru a vă feri comunicarea de afaceri de atacuri cibernetice, cum ar fi viruși și malware.

Centre de date rapide și avansate pentru a vă consolida comunicarea de afaceri

Securitate

ASA Standard Firewall

Anti-DDos Protection

Confidențialitatea datelor

Aceste centre de date iau diverse măsuri pentru siguranță și evită orice încălcare a securității. Aceste măsuri de securitate includ accesul la date, securitatea datelor, integritatea datelor și gestionarea identității.

Toate centrele de date afiliate au asigurat un acces care include securitatea premisei cu ajutorul sistemului de gestionare a accesului electronic și a controlului de proximitate care monitorizează fiecare persoană din premisă. Pe lângă aceasta, ASA (Adaptive Security Appliance) se asigură că aceste centre de date sunt complet în siguranță de orice tip de atacuri DDoS și funcționează cu rețea virtuală virtuală (VPN), firewall, IDS (Intrusion Detection System) și antivirus.

Disponibilitate

99,99& Network Uptime

2MW dedicat datacenterului

24x7 Suport

Centrele de date mențin disponibilitatea neîntreruptă, deoarece sunt bine proiectate și testate cu atenție. Backup-ul fiabil asigură că centrul de date este întotdeauna într-o stare de funcționare.

Pentru a asigura o disponibilitate ridicată, aceste centre de date au o durată de utilizare a rețelei de 99,999%.

Monitorizarea periodică menține în permanență orice activitate nedorită sau accidente. Disponibilitatea acestor centre de date oferă o experiență reală a utilizatorului de la capăt la capăt, deoarece funcționează sub observația unei forțe de muncă instruite.

Detectări de mediu

Supraveghere non-stop

Controlul temperaturii

Supraveghere video

Factorii de mediu pot deteriora centrele de date dacă nu sunt monitorizați. Centrele noastre de date partenere sunt bine echipate pentru a face față variațiilor factorilor de mediu, cum ar fi temperatura, umiditatea sau umiditatea. Senzorii sofisticate detectează temperatura în mod continuu, deoarece echipamentul în sine produce căldură în timpul funcționării.

Umiditatea și nivelul de umiditate sunt, de asemenea, detectate cu ajutorul senzorilor. Sistemul de aer condiționat menține o temperatură moderată care este foarte necesară pentru ca utilajele să funcționeze sănătos. În plus, supravegherea video este utilizată pentru a observa orice activitate anormală.

Recuperare în caz de dezastru

Programat Back up

Monitorizare în timp real

Modernizarea constantă a echipamentelor

Toate aceste centre de date sunt foarte avansate în luarea de măsuri imediate pentru întreținerea serviciilor în timpul și după dezastru. Aceste centre de date au o recuperare virtuală în caz de dezastre și soluții de continuitate a afacerilor care vă asigură că afacerea dvs. este mereu în funcțiune.

Copiile de rezervă cu bandă și disc sunt operate de la distanță pentru a vă asigura că datele rămân în siguranță în cel mai rău caz. Inginerii experți acoperă programul de rezervă pentru 24/7/365. Datele sunt transferate între site-uri prin intermediul unei VPN care asigură că toate schimburile sunt sigure. Infrastructura de backup este întotdeauna activă, în cazul în care un server nu reușește, atunci serverul de rezervă ajută la rularea proceselor de afaceri, continuu.

Caracteristici NETDIAL

Distribuirea automata a apelurilor (ACD),

Se asigură că apelul conectat trebuie să ajungă la destinația potrivită și, de asemenea, să profite la maximum de agenții disponibili.

Înregistrarea apelurilor

Toate apelurile sunt înregistrate automat și rămân acolo în baza de date pentru a fi accesate ulterior pentru a obține informații despre comunicarea de afaceri.

Campanii multiple

Puteți rula mai multe campanii în același timp și, în consecință, urmăriți actualizările și rezultatele în același timp.

Rapoarte in timp real

Puteți vizualiza și analiza toate rapoartele din portalul NETDIAL pentru a lua decizii în cunoștință de cauză și a face modificări în strategiile de afaceri în consecință.

Managementul cozilor

În situația unui volum mare de apeluri, coada inteligentă asigură conectarea imediată a agentului și a apelanților.

Monitorizarea apelurilor

Utilizatorii pot monitoriza toate apelurile în curs, iar managerii pot șopti și agenților pentru a da instrucțiuni.

Logare la distanță

Agenții se pot autentifica de oriunde pe un telefon sau pe un browser web cu ajutorul unei conexiuni la internet pentru a funcționa fără probleme.

De ce să alegi o soluție de NETDIAL Call Center găzduită in cloud?

Instalare rapida

NETDIAL găzduit de cloud nu necesită mult timp pentru configurare, iar consultanții noștri se asigură că clienții ar trebui să-l poată utiliza imediat.

Preturi competitive

Modelul nostru de prețuri acceptă întreprinderile de orice scară. Puteți consulta experții noștri pentru a găsi cel mai bun plan pentru afacerea dvs.

Securitatea sporita

Cu firewall de aplicație web și criptare TLS pentru a preveni și proteja împotriva atacurilor brute-force și SIP HTTP DOS.

Servere Ultra Performante

Folosim servere de ultima generație cu 2 Procesoare E5-2690 v3/v4, 256 GB Memorie DDR4 ECC si surse redundante.

Contacteaza-ne pentru a afla totul despre serviciile noastre!