logo

Protofoliu :

Clientii nostri.
qodef-team-image
HarrisonConsulting
qodef-team-image
Christian Tout
qodef-team-image
Studio Moderna
qodef-team-image
Wave Division
office@netvoip.ro
0310800770
0
  • No products in the cart.
0
  • No products in the cart.
 

Servicii IT

f

Administrare servere

Serviciile de „Suport si administrare servere” ofera companiilor o gama extinsa de servicii IT si solutii pentru administrarea serverelor, proiecte complexe de migrari servere de e-mail sau implementarea unor solutii de securitate. Cu ajutorul unei echipe specializata in networking, cu peste 60 de certificari, clientii beneficiaza de performanta maxima a serverelor din companie si functionarea optima a sistemelor critice pentru derularea afacerii.

Mai multe detalii

Suport IT la distanta

Prin serviciul de „Suport IT Remote”, clientii beneficiaza de suport IT remote 24/7 si au posibilitatea de a trimite rapid o cerere IT pentru solutionarea incidentului aparut, prin e-mail, online, telefonic sau prin SMS. Sistemul de ticketing modern le permite utilizatorilor sa inregistreze rapid un incident IT, sa afle timpul de interventie estimat si sa urmareasca in timp real stadiul ticketului, iar la final pot oferi feedback pentru modul de rezolvare.

Mai multe detalii
m
m

Administrare Securitate IT

„Serviciile de securitate IT” au rolul de a elimina posibilele amenintari IT si de a oferi mai multa stabilitate si protectie companiilor si resurselor acestora. Prin sisteme avansate de monitorizare si de identificare proactiva a riscurilor cu un impact negativ in derularea activitatii, specialistii IT pot interveni mult mai rapid pentru a asigura masurile necesare de securitate. Datele confidentiale ale companiei sunt mai bine protejate, prin urmarirea sau blocarea transferurilor de date, dar si prin realizarea unui backup periodic.

Mai multe detalii

Interventii Onsite

Prin servicul „Interventii IT Onsite”, beneficiezi de interventii IT rapide la sediul companiei tale pentru solicitarile IT care nu pot fi rezolvate de la distanta, astfel incat intreruperile de activitate sa fie reduse la minimum, iar productivitatea angajatilor sa nu fie afectata. Serviciul Onsite Support ofera clientilor acces nelimitat la resursele unei intregi echipe de specialisti IT, iar orice incident IT onsite va fi remediat in cel mai scurt timp.

Mai multe detalii
d
a

Audit IT

Auditul IT este procesul de evaluarea a infrastructurii hardware si software din cadrul unei organizatii. Procesul de audit implica verificarea inventarului IT, verificarea configuratiilor, procedurile si politicile legate de exploatarea echipamentelor IT si software-ului aferent.

Mai multe detalii