logo

Protofoliu :

Clientii nostri.
qodef-team-image
HarrisonConsulting
qodef-team-image
Christian Tout
qodef-team-image
Studio Moderna
qodef-team-image
Wave Division
office@netvoip.ro
0310800770
0
  • No products in the cart.
0
  • No products in the cart.
 

Contact Call Center

Primary Contact Center Features:

  • Rutare pe baza competențelor informatice inbound, de ieșire și de manipulare apel cupaj, de asemenea, e-mail inbound și chat cu agent de rang
    
  • Agent de ieșire controlat, difuzat și apelarea predictivă
    
  • Înregistrare integrată de apel
    
  • Cu trei căi de asteptare în ecranul agentului
    
  • Reapelări programate: Agent-Numai și oricine
    
  • Capacitatea de a avea agenți de lucru de la aproape orice calculator conectat la internet
    
  • Agent Scripting cu date de client
    
  • Integrare CRM extern
    
  • Web-configurabile IVRS și cutii de mesagerie vocală
    
  • Campanii practic nelimitate, liste, IVRS, cozile de intrare, DID-uri, conturi de telefon, cutii de mesagerie vocală și conturi de utilizator
    
  • Webphone ZoIPer este inclus
    
  • Callbacks site-ul web imediate sau programate
    
  • Rapoartele în timp real, cu "click-to-asculta", pentru a monitoriza convorbiri telefonice agentului
    
  • Chat-ul intern și mesaje de difuzare a agenților
    
  • Importarea ușoară de asteptare liste prin Web, prin API sau programată prin FTP
    
  • Web-based telefon integrat agent inclus, nu necesită nici o configurare agent
    
  • Numere locale, apel gratuit și telefon internațional de intrare disponibile
    
  • Full SUA, Canada și Marea Britanie de reglementare-conformitate
    
  • Filtrarea cellphone pentru conformitatea TCPA disponibile
    
  • La nivel de sistem, per campanie și liste de inbound DNC
    
  • Datelor criptata client de manipulare disponibile
    
  • Agent audio disponibile Protectii inferioare
    
  • Capacitatea de a avea inregistrari transferate automat pe un site FTP extern
    
  • Modulul de control al calității disponibil
    
  • 16 limbi disponibile, sau de a construi propriile traduceri în limba
    
  • Caracteristici PBX vă permit să utilizați
    
  • Sistemul VICIhost ca PBX birou
    
  • Include cinci ore de sprijin inițial de configurare și o oră pe lună de suport gratuit tech
    
  • Nu există taxe ascunse
    
  • 99,9% up-time de garanție *
    
  • Scalabilă la sute de agenți autentificat
    
  • Server hardware dedicat de apelare
    
  • Un singur server garantat să se ocupe de cel puțin 25 de agenți la raport de 3: 1 linie
    
  • Serverele suplimentare pot fi adăugate pentru a crește și a agentului de apel a capacității
    
  • Toate setările și configurațiile găzduite sunt transferabile unui sistem de incinte VICIdial deținute de client, sau putem merge și în sens invers
    
  • Lună la lună termeni, fără contracte pe termen lung

In Depth Features List:

  • Abilitatea unui agent de a apela clienți într-o succesiune dintr-o bază de date printr-un web-client
  • Abilitatea de a afișa un script pentru agentul de a citi cu domenii cum ar fi numele, adresa, etc. completate
  • Abilitatea de a seta o campanie de auto-dial și trimite apeluri direct către agenți disponibile
  • Abilitatea de a apela predictively într-o campanie cu un algoritm de apelare adaptiv
  • Abilitatea de a forma pe o singură campanie pe mai multe dialer VICIhost sau campanii multiple pe un singur dialer
  • Abilitatea de a transfera apelurile cu datele clientului la o mai strânsă / verificatorului
  • Abilitatea de a deschide o pagină web personalizate cu datele de utilizator din apel, pentru fiecare campanie, pentru fiecare in grup, sau pe listă
  • Abilitatea de a campaniilor autodial pentru a începe cu un simplu IVR apoi direct agentului
  • Abilitatea de a difuza apela la clienții cu un mesaj de pre-înregistrate
  • Abilitatea de a parca clientul cu muzica personalizate pentru fiecare campanie
  • Abilitatea de a trimite un apel a scăzut la o cutie de mesagerie vocală, coadă sau o extensie pentru fiecare campanie în cazul în care nici un agent este disponibil
  • Abilitatea de a seta CallerID de ieșire pentru fiecare campanie sau pe listă
  • Abilitatea de a prelua apelurile de intrare colectarea CallerID
  • Abilitatea de a funcționa ca un ACD pentru intrare și Fronter / apeluri de verificare mai aproape
  • Capacitatea de a avea un agent să ia ambele apeluri de intrare și de ieșire într-o singură sesiune (amestec)
  • Abilitatea de a porni și opri înregistrarea apelurilor agentului în orice moment
  • Abilitatea de a înregistra în mod automat toate apelurile
  • Abilitatea de a apela manual sau automat, până la alte două numere de client pentru aceeași plumb
    dial automat numere alternative nelimitat pentru fiecare client, până când veți obține un răspuns
  • Abilitatea de a programa un apel invers cu un client fie ca orice agent sau agent specific
  • Abilitatea de în modul manual de apelare pentru previzualizare conduce înainte de apelarea
  • Agenții pot fi conectat de oriunde, cu doar un telefon, browser-ul web, precum și o conexiune la internet
  • HUNGUP mai rapidă și dispositioning apelurilor cu o singură apăsare de tastă (Hotkeys)
  • Definibile Agent Wrap-up pentru fiecare campanie
  • Abilitatea de a adăuga dispoziții de apel personalizate pentru fiecare campanie
  • Abilitatea de a utiliza interogări de baze de date particularizate în apelarea campanie
  • Reciclarea stării specificate apeluri la un anumit interval fără resetarea unei liste
  • Apelare cu restricții personalizate fus orar, inclusiv pe stat și pe zi-of-the-săptămâni
  • Apelare cu robot de detectare, de asemenea, joacă un mesaj pentru apeluri AM
  • campanii multiple și plumb liste sunt posibile
  • Opțiunea unui temporizator picătură cu un mesaj safe-harbour pentru conformitatea FTC
  • Procent variabil refuzare apel la formarea numărului predictively pentru conformitatea FTC
  • La nivel de sistem și pe-campanie liste de DNC, care poate fi activată opțional pentru fiecare campanie
  • sunt înregistrate toate apelurile și stările apelurilor sunt înregistrate ca și agent de defalcări timp
  • Echilibrarea încărcării de apel pe mai multe servere Asterisk de intrare sau de ieșire este posibilă
  • Agent de echilibrare de conectare de telefon și nu peste pe mai multe servere VICIhost multiple
  • Mai multe tipuri de rapoarte în timp real, și de sinteză disponibile
  • În timp real ecrane de afișare campanie
  • 3rd party conferinte (cu macro-uri DTMF și presetări număr)
    transferul apelului orb 3rd party
  • 3rd conferințe partid cu agent de drop-off
  • Personalizat Muzica-On-Hold și un agent de sunet de alertă pentru apelurile de intrare
  • Estimarea timpului de menținere, loc în linie, cozile de preaplin și alte câteva caracteristici de intrare numai
  • Bazate pe aptitudini clasament și apel de rutare pentru fiecare grup de intrare (cozile) și campania
  • Coadă de Prioritization pentru fiecare campanie și un grup de intrare
    apel eșalonare singur agent
  • Abilitatea de a stabili un nivel de utilizator și permisiuni pentru anumite caracteristici și campanii
  • Abilitatea de a asculta pentru manageri în conversații agent
  • Abilitatea managerilor de a intra în conversații cu agenții și clienții
  • Abilitatea managerilor de a schimba cozile selectate pentru un agent
  • Abilitatea agentilor de a selecta un cod pauză atunci când acestea nu sunt active
  • Abilitatea de agenti de control al nivelurilor de volum și de ei înșiși pentru dezactivarea sunetului
  • Abilitatea de agenți pentru a vizualiza stările altor agenți asupra sistemului
  • Abilitatea de agenți pentru a vizualiza detaliile pentru apelurile în coadă că agentul este selectat pentru a prelua apeluri de la
  • Abilitatea de agenti de selectare și faceți clic pentru a prelua apeluri în coada de așteptare din ecranul lor agent
  • Agent de schimbare de aplicare de zi și de timp, definite pentru fiecare grup de utilizatori
  • Multi-funcția API agent web-based care permite controlul sesiunilor de agent, inclusiv clic pentru a apela în afara ecranului agentului
  • API-ul web pe bază de plumb de import
  • utilitati export de date bazate pe Web
  • Separată aplicare ceas de timp pentru a urmări timpul de lucru utilizator
  • Administrarea bazată pe web
  • DID, telefon și purtător de trunchi de asigurare a accesului prin intermediul interfeței web
  • Inbound de e-mail de manipulare prin intermediul ecranului de web agent
  • Chat cu clienții de la un site web prin intermediul ecranului de web agent
  • Chat cu managerii și alți agenți în ecranul de web agent
  • Aplicația Agent web este disponibil în limba engleză, spaniolă, greacă, germană, franceză, italiană, poloneză, portugheză, portugheză braziliană, slovacă, rusă, olandeză, suedeză, chineză tradițională și japoneză.
  • Paginile web admin disponibile în limba engleză, greacă, portugheză spaniolă, germană, italiană, franceză și brazilian.

Costs:

  • € 1.000 taxă inițială pentru servere **
  • € 500 taxa de asigurare a accesului server pentru fiecare server suplimentar **
  • 400 € per server pe lună, plus comision de găzduire costul de minute **
  • Tarife speciale sunt disponibile pentru clienții de mare volum

** Toate costurile și creșteri de facturare se pot schimba. Pot aplica taxe suplimentare pentru apelurile de intrare bazate pe centrul ratei de intrare DID-uri.